Dialog und Wissensmarketing: Am Beispiel der Wissensbilanzierung österreichischer Universitäten

back to overview

Reference

Güldenberg, S., Diehr, G., & Durst, S. (2009). Dialog und Wissensmarketing: Am Beispiel der Wissensbilanzierung österreichischer Universitäten. Paper presented at the KnowTech, Bad Homburg, Germany.

Publication type

Paper in Conference Proceedings

Research

Intellectual Capital Reports at Universities
internes Projekt, since February 2009

Die Bilanzierung von Wissen ist ein Themengebiet, das in der Wissenschaft und in den Unternehmen zunehmend an Bedeutung gewinnt. Die Erstellung von Wissensbilanzen umfasst zwei Funktionen: Zum einen ... more ...

International knowledge marketing - the commercialization of knowledge based resources with the support of reputation
PhD-Thesis, September 2009 until September 2015 (finished)

The two fields of research, knowledge marketing and reputation management of the company has become significantly important in the science community. Both topics have been just fragmentary worked on. ... more ...

Persons

Organizational Units

  • Institute for Entrepreneurship
  • Chair in International Management